<3 Vännerna <3

Heej ! Helgen och veckan har vatt bra :) Sov hos pappa på torsdagen , mysigt :) <3

Fredagen vaknade upp hos pappa följde med Angela och lämnade lillebror på dagiset :) Gick hem till farmor sen och åt frukost och drack kaffe sen var det tid att hämta lillebror från dagiset och gick hem sen :) Sen smsade lina mig och frågade om jag kunde följa med henne till jimmy i oppmanna på fest på kvällen jag sa till henne vänta lite ska höra med pojken så jag ringde han och han sa att det gick bra , ringde sen lina igen och sa att jag kunde följa med henne men att jag inte hade någon dricka och sov plats men då sa hon att jag kunde sova hos henne och dricka fick jag säkert hos jimmy :) Så bestämmde mig för att följa med henne så gick in och sa det till pappa och Angela med att jag skulle vara med Lina i kväll , pappa bara ska ni dricka ja vet ej har ingen dricka, Angela och pappa i mun på varandra men ta av oss vi har i källaren jag tyckte att det kunde jag inte men dem övertalade mig så jag fick dricka av pappa och Angela dem bara det måste drickas upp :) Efter det frågade jag Angela om hon inte hade några leggings jag kunde låna av henne hon bara jag har två par som jag inte tycker om du kan ta dem :) Packade ihop mina  saker sen och sa hej då till pappa Angela och lillebror sen gick jag hem till Lina och gjorde vi mig , vi två sen gick till bussen som skulle ta oss till Broby hem till Emma skulle dricka först hos henne lite sen efter några timmar kom Larsson och Emil och hämtade oss och körde oss till jimmy hämtade upp den andra Emma med:) Väl hemma hos Jimmy var där mkt roligt folk man inte hade sett på as länge typ :) Kvällen blev lyckade och jag och Lina åkte hem till Lina sen Freddie följde med oss för han skulle med sova hos Lina .. Vaknade på lördagen bakis som fan låg bara i sängen och slappade och pratade med Lina och Freddie sen skulle han ta bussen så vi gick och länade han , efter ett tag tog jag med bussen till kristianstad där pojken och svärmor hämtade mig sen körde vi hem till lasse och hans tant :) Körde hem sen igen och duschade sen efter det körde jag och pojken hem till jimmy och käkade och kollade film mysigt :)

Fan vad mkt det blev denna gången med :)

Denna helgen kommer med bli lyckad känner jag , ut och äta imon med pappa angela pojken svärmor farmor och lillebror sen lördag hem till Tina & Jocke och dricka lite och umgås ..

Älskar mina vänner <3

Love / HannaBanan






Kommentarer
Postat av: Tinabanna<3

men du kanske kommer i morgon med o sover här=) philip bara men jaja;) men han kommer få kul för ni två asså<3

2010-08-26 @ 18:24:20
Postat av: Johanna

Jag kommer nog inte imon lp ska inte jobba på lödag :) <3

2010-08-26 @ 22:53:07
URL: http://hannabannan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0