Kärlek säger jag bara <3

Lina min Piff :
Du är den som alltid finns där och ställer upp för en när man har det svårt . Det betyder mkt för mig att jag har dig i mitt liv en sån tös som dig finns inte på träd och jag skulle aldrig på något sätt såra dig eller äns försöka göra dig till min ovän , ingen och då menar jag ingen ska komma i mellan oss inte äns en kille , jag väljer dig före killen isåfall , du är det finaste jag har vännen ! Mista dig är det värsta som kan hända för mig finns ingen som du förstå det min älskade söta kåta lilla Piff :) Älskar dig föralltid och lite till <3 <3

Malin min Räääka:
Du och jag har haft fina stunder inte inte så fina stunder tsm , är glad att jag har dig med du är den så får mig skratta och må bra ! Kommer du ihåg våra smeknamn vi hade när det var du , Bratt & jag , MördarGrisen , Dockan och Barbie .. Jag har haft så roligt med dig vad vi än har gjort , Jag älskar dig <3

Mandy min lilla Tös:
En fest utan dig och mig det blir ingen fest då måste jag säga , fy vad jag har blevit as nitad när jag har festat med dig du och jag är party pinglorna i k-stad :) Och våra rökstunder tsm dem kan man inte räkna på fingrarna , Jag älskar dig min party brud <3

Tina min lilla Banan:
Du och jag har nog bråkat mäst i hela släkten, men vi har fattat sen efter ett tag att vi inte kan vara utan varandra allt för länge det går bara inte , en kusin och vän som dig går nog inte att hitta någonannanstans, du är den bästa kusin man kan ha du finns med för mig när jag behöver dig ! Älskar dig min Banan <3


Kommentarer
Postat av: Lina

aww, man blir ju rörd. du är så söt gumman, du är bäst! jag älskar dig min älskade puff<333333

2010-08-26 @ 23:11:42
Postat av: Mandy

I lööööve you my baby girl!!! ;) <3 <3 <3

2010-09-03 @ 15:17:05
URL: http://dezederia.blogg.se/
Postat av: Mandy

I lööööve you my baby girl!!! ;) <3 <3 <3

2010-09-03 @ 15:18:01
URL: http://dezederia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0