Tisdag 14/12

Ja jag lovade ju att skriva efter helgen men blev inget skrivade igår så får ta det idag istället hahaha :) Fredagen var vi himma hos farmor firade Angela <3 sen var det ju Idolfinalen med och JAY vann :) Trevligt hade vi iallafall , har inte gråtit så mkt på länge kan jag säga er fick reda på en sak men låter den vara hemlig så länge ahhaha :) I lördes var det julbord i knislinge med pappsen, Angela , syster , farmor , lillebror Lukas och gubben <3 god mat som fan var där och skoj hade vi där var även live musik med Pälle från Smens sjöng hihihi skoj :) Söndagen åkte man till tösen Mandy där även Ramona och hennes sööta dotter Tindra med var , skoj hade vi :) Sov hos Mandy till Måndag hände ej så mkt igår . Idag skulle man gå upp kl sju för att följa med Lina till Broby men försov mig så missade bussen jag skulle ta fick ta en senare väl framme i Broby hittade jag inte fick ringa Lina två gånger innan jag till slut hittade till stället :) Lina gaddade sig på foten och hon hade så ont stackars lilla flikka , men roliga grimaser gjorde hon iallafall hahaha <3 Imon ska man till Ullared så ska snart lägga mig , så man orkar upp !!!

Skriver imon igen måste ju bli bättre på att skriva blogg :)

Love/ HannaBanan <3


Kommentarer
Postat av: Mandy

Jag vet hemlisen!!! Om det är den ;)

Det va kul att du kom gumman har saknat dig <3

2010-12-14 @ 23:26:37
URL: http://dezederia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0