Blev as mkt dennna gången :)

Godkväll på er alla här är jag igen :) Ja gårdagen var rolig drack med Mandy Pia och Jessicka först hemma hos Mandy lite trevligt trevligt :) Sen började Mandy och Jessicka snacka med en kille på österräng så vi stack dit där och drack med han skoj var det körde ölspelet , fy vad vi drack :) Sen efter det var det meningen att jag Mandy Pia och Jessicka skulle gå ut men jag och Mandy pallade inte det så Jessicka och Pia åkte till Grand eller vart dem nu skulle men det blev ingen utgång för dem i heller , Jesicka fick ont i huvudet och åkte hem så Pia åkte med hem till sig , medan jag och Mandy stannade på österäng , skoj fick :) Senare på nattn typ vid två eller vad klockan nu var blev jag och Mandy hungriga så han vi var hos började laga mat och det tog jätte lång tid tyckte både jag och Mandy, men till sist var maten klar och vi käkade sen efter det gick vi och la oss , jag och Mandy snodde sängen så killarna fick ligga på soffan :) Vi brudar är bara för bra ibland !

Jaja vakande upp på österäng kommer ej ihåg vad klockan var men men skitsamma gick iallafall upp och började smsa min pojk och frågade han m han kunde hämta mig och Mandy på österäng och visst gjorde han det:) Efter han hande kommit så åkte vi först ut till Willys och handlade hundmat till Baffy och åkte hem till Mandys mamma och drack kaffe och snackade en stund sen skulle vi köra igen och på vägen hämtade vi upp Maria och Morgan för dem var i Broby hemma hos sin mamma , efter det körde vi hem Mandy sen gjorde vi lite andra saker innan vi landade på Challan hemma hos Maria och Micke drack en kopp kaffe där sen skulle jag och pojken köra hem till Jimmy i Härnestad vi kollade på film sen efter det körde vi hem till min pojk så nu sitter jag här hemma hos han . Ska sova här tills onsdag , nej ska nana nu godnatt på er .

Love / HannaBanan


Kommentarer
Postat av: Mandy

Hahahaha ... jag kommer inte att skriva så mycket Hahahahah. Du skrev mer än mig :P

2010-03-01 @ 00:10:47
URL: http://dezederia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0