Trevligt :)

Ja var ju hemma hos TinaBanan igår på tacomys och dricka :) Trevligt hade vi uppe hos Tina käkade tacos , sen efter det spelade vi öl spelet och lyssnade på musik ! Sen efter en stund kom Kimmie , Morgan och Linus upp skoj att träffa Kimmie var ett tag sen man drack med henne ju :) Men men min dricka tog slut rätt så snabbt :( . Sen senare på kvällen gick vi ner till krogen i Knislinge massa folk var där och live musik men man kunde inte dansa där tråkigt så vi satt och flummade vid bordet och försökte hålla koll på varandra och det gick så där kan man säga . Efter ett tag gick jag ut och rökte och där ute var en tjejpolare till mig som heter Ronja hon hade blevit dumpad av sin kille , han hade sagt till henne att jag och han hade det på g och hade sex förra helgen , lite konstigt för förra helgen var jag hemma hos clas på challan på fredagden och lördagen på qbar i hässleholm och frirade Diana men men vissa killar gör allt för att slippa sina tjejer !

Sen på vägen hem till tina vet jag inte vad som hände men hon började springa och fittade sig mot oss , hon försökte sticka från oss och mandy blev as lack på henne för jag och mandy hade ju våra saker hemma hos tina . Skulle igentligen sova hos tina men blev inte så min pojk kom och hämtade mig och mandy så snäll som han är :)
Min pojk lämnade av mig och mandy hemma hos clas för han skulle hämta annika på sommarlust så vi satt där ett tag och skrattade som fan åt jörgen vilka ord han sa :) Jaja sen kom min pojk igen och vi körde till statiol jag och mandy skrattade som fan inne på statiol alla undrade nog vad det var med oss , sen kommer svinet in och jag säger till mandy där är han och vi bara skrattar han rätt upp i ansiktet haha :)

Sen kommer vi hem till mandy och går och lägger oss , men trevligt trevligt hade vi iallafall trots allt som hände . En lyckad kväll om HannaBanan får säga det sj :)

Sitter nu hemma hos mandy ska snart in och bada sen iväg med Mandy Pandy tösen :)

Ha en trevlig kväll
/ Lova HannaBanan


Kommentarer
Postat av: Mandy

Svinet?? hahahahahahahaha

2010-02-28 @ 18:37:04
URL: http://dezederia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0