<3 ...

Söndes åkte jag hem till pojken sov där till tisdag skulle sova hemma i färlöv då men micke hade somnat och vi fick ej liv i han , så jag fick sova hemma hos Maria och Micke i stället , var typ uppe till två tre på natten sen vaknade jag vid halv sex igen och då var Maria och Micke fortfarande uppe , men jag var för trött för att vara uppe så jag gick och la mig igen sen sova jag fan hela dagen typ till tre. Sen kom pojken och hämtade mig kvart i fyra typ så åkte vi till Vinslöv för pojken skulle träna var as tråkigt där denna gången kan jag lova er ! Sen efter det körde pojken mig hem till Färlöv så jag fick sova hemma en natt iallafall :) Idag kom Malin gumman till mig i Färlöv vi drack kaffe som fan :) Men trevligt trevligt var det. Sen fick jag för mig att jag skulle sova hos Tina idag och nu sitter jag här hos henne och glor på film , Trevligt med TinaBanan och HannaBanan :) Kärlek det .

Imon blir det med Pojken hemma hos Jimmy trevligt kommer det bli , sen på lördag blir det Folketspark i Knlislinge med Tina och Lina kanske Mandy och Jessica med :)

Ha det nice så skriver jag efter helgen igen :)


Love / HannaBanan


Kommentarer
Postat av: Lina

skojj ska vi ha gumman=)<3

2010-03-20 @ 10:04:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0