Går dagen ..

Var ju menningen att jag skulle städa mitt rum igår men tog det idag i stället :) Är as trött nu funderar på att gå och vila lite :)

Igår var jag och pojken hemma hos Clas och Annika åt gott och kollade på Avatar as bra film ni måste bara se den säger jag . När filmen nästan var slut kommer Maria och Micke också och snackade lite sen körde jag och pojken hem till Färlöv körde inom Statiol och köpte kaffe och jag fick Smohtie gott gott :) Idag händer inte så mkt tror vet ej om pojken ska spela i Vinslöv idag få väl la se :)

Let you sprit fly / Love HannaBanan


Kommentarer
Postat av: Lina

jag svarar här till dig :) du frågade om vi snart skulle festa tillsamman, o ja det tycker ja, vi ska snart till natta igen o ha tjej kväll me tacopaj o så igen;) vi hade fruktansvärt kul, du kanske kan följa me, de blir runt den sister eller i början av april:) älskar dig min hannabanan<3

2010-03-09 @ 16:12:45
Postat av: Lina

klart vi ska efasta ihop snart gumman, ( ja svarar här ) vi ska snart ha tjejkäll hos natta (syster snart igen , vi hade AS KUL! :D du kanksde kan följa me, de blir runt den siste , eller börjar av april=)<3 älskar dig min hanna banan<3

2010-03-09 @ 16:15:04
Postat av: Lina

Hon hatar ju inte dej direkt alf:P ja kan ju fråga henne??=) älskar dig <3

2010-03-10 @ 08:29:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0