Här Igen..

Måste skriva lite så inte Lina och Malin kan klaga på mig dem har gjort det nu ett tag , Johanna du måste skriva i din blogg :) Så nu sitter man här och skriver ! Förra veckan var trevlig som fan , var på golfen i Vinslöv med TinaBanan och Pojken trevligt trevligt :) Träffade min tös Mandy med satt barnvakt med henne uppe hos hennes syster när hon var i stan på ärenden , busiga barn hon har :) Men den dagen som var trevligast var när jag Pojken Angela och Svärmor åkte upp till Ullared handlade massa kläder och lite andra saker , och ja Lina jag håller tröjan till dig :) Var ju bara meningen att jag skulle vara hemma i Färlöv denna helgen men blir ju aldrig som Johanna säger i Fredags var jag först uppe hos Tinabanan <3 Käkade gott där med Pojken Maria och Micke sen sjöng vi SingStar :) Efter det var det meningen att Johanna skulle hem till Färlöv och sova hemma men att Johanna sov hemma blev det ej följde med Maria och Micke hem jag och Pojken , sen snackade jag med min Storebror <3 på msn och vi fick ett ryck tsm att vi skulle dricka lite så det var bara till börja flörta med Pojken och visst jag fick som jag ville igen , jag Maria Micke och Älsklingen åkte hem till Bror min <3 trevligt trevligt :) I lördes var fast bestämd att jag skulle vara hemma i Färlöv och sova hemma och det gjorde jag med fast drack lite med Rickard och Micke blev ej så lite som jag ville för min Pojk blandade till mig och det var ju 50/50 eller 70/30 han blandade till mig blev as full kan jag ju lungt säga , gick och vilade lite i Rickards säng sen helt plötsligt kommer Rickard in och skulle se hur det var med mig så han började massagera mina fötter fråga mig inte varför men han blev och rätt rund under fötterna , men skoj som fan hade vi iallafall :) I söndag var jag bara hemma och mådde anmält dåligt , seg som fan var jag :) Och idag vet jag ej vad som händer men det är väl bara att vara hemma och göra vid mitt rum igen och lite andra saker .

Malin <3 och Lina <3 nu kan ni inte klaga på mig :) Kärlek töser <3

Let you spirit fly / Love HannaBanan


Kommentarer
Postat av: Lina

du är för go, ja de e bra du sparar den ;) älskar dig <33

2010-03-08 @ 20:46:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0