Piff & Puff :)

Shu ! Ja det var ju fest i Folketspark i lördes skoj som fan var det :) Träffade mkt roligt folk och snackade länge med nstkusin emil :) Var skoj att se han igen var ju ett tag sen nu :) Förfestade hemma hos TinaBanan först massa folk kom , fick ej plats i hennes etta så gick tidigt som fan ner till FolketsPark var väl där vid nio eller något ! Var knappt någor folk där då men kom mer sen :) Gick hem till pappa och sov där och alla bara var är johanna ??? Alla letade efter en som fan men sms mandy och sa var jag var så det blev lungt sen ! Sov hos pappa sen körde dem mig hem till TinaBanan där Piff också var ( Lina )  Var bakis som fan och bara segade sen kom pojken med mcmat , gott gott ! Efter det kollade vi på New Moon , Piff & Puff dräglade som fan på Edward :) Sen åkte jag him :)

Det var den lördagen & Söndagen trevlig trevlig :)

Piff & Puff det är Kärlek , ( Piff &Puff är jag & Lina )

Love / HannaBanan


Kommentarer
Postat av: syster

jaa han e ju så snygg edward , eller va tkr du;) o GOTT va me me mcmat :D

2010-03-24 @ 22:39:34
URL: http://maaaaaaulin.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0