SötNöt <3

Igår blev det att åka till Vinslöv Pojken skulle träna golf :) Sen efter det åkte vi hem till Linda som höll på att göra om badrummet , Nöff nöff hon sa till mig innan golfen att hon skulle måla om där inne och visst gjorde hon det men i gris rosa färg Togge blev inte så glad kan jag love er , Kommer att lägga in några bilder på det sen:)

Idag åkte jag och Pojken hem till Pappa och Angela och jag fick träffa min sötnöt till bror:) Vi käkade fisk hemma hos pappa sen skulle pappa och Pojken gå ut med Urban och jag och Angela skulle duscha Lukas och det gjorde vi med kommer bilder på han med sen. Imon blir det hem till Maria tror jag och sjunga singstar , trevligt trevligt :) Sen på lördag ska jag och Pojken hem till pappa och kolla Melodifestivalen och jag och Angela ska ta några cider tsm trevligt trevligt :) Men men ha det gött så hörs vi :)

Lindas Badrums Färg :)Lindas Badrum :)




SötNöt <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0