14/9

Ja igår fyllde älskade pappsen år så det blev att köra upp till han och överraska han och det blev han med , han bara jag visste inte att ni skulle komma , jag bara nej det var det som var meningen pappa :) <3

Ja som sagt i helgen var man hemma hos Mandy skulle fira Jessica i lördes men det blev ej så , men drack gjorde vi ändå jag mandy patrik , körde och hämtade trassel på däcket med så han var också med men drack inget för han skulle köra patrik hem sen :) Trevligt trevligt var det även om det inte blev som vi hade tänkt från början men men , åkte hem till Lina på söndagen och sov där till igår åkte hem en runda sen ja upp till pappa :)

Idag sitter man i Vinslöv gubben ska spela golf i kväll så jag är hemma hos TinaBanan hon ska göra vid mina naglar snart :) Sen blir det väl att man går ner till golfen eller så stannar man här och kollar Idol sen :)

Imon ska man följa med syrran till tandläkaren sen efter det hem till Lina och kolla Eclipes hon har ju den på sin data nu :) <3

I helgen ska man till Granada med sina töser och kolla på Scotts , lördagen blir hem till pappa och fira han :)

Ha det jävligt alla :)

Skriver mer i kväll :)

Love / HannaBanan<3

ps. snart flyttar du Lina :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0