19/9

Jaa fredagen skulle man ju till Granada men kom bara till Vånga , blev as nitade och kom inte äns till Granada , hahahah :) Jajaj men skoj var det ändå och det kommer fler gånger :) Skulle sova hos Lina med ju men blev ej så gubben hämtade mig i Vånga och körde mig hem kallt som fan var det , kom hem somnade dirket. Vaknade på lördagen mådde skit , inte alls bra blev att man låg i sängen och läste och fick ner lite mat med :) Jaa dagen blev ju i sängen med boken sen på kvällen bar det hem till pappsen firade han det var trevligt sen ville Lina att jag skulle sova hos henne så det gjorde jag låg i hennes säng och kollade på eclips och snackade bara mysigt <3

Vaknade hemma hos Lina idag seg som fan , åt frulle med henne sen var det Idol så vi la oss i soffan och kollade Idol hela dagen , tog bussen från henne kl fem , inne i stan hämtade gubben mig sen körde vi till Färlöv och hälsade trevligt trevligt :) <3

Imon blir det in till stan träffa Lina & Annie , sen blir det att hämta den nya bilen sen hem till Pappa :) <3

Men ha det jävligt så skriver jag imon igen :)

Love/ HannaBanana <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0