Underbar <3

Helgen har vatt toppen , I fredags blev det hem till Tina&Jocke kollade film snackade och käkade hämtmat , jag fick min älskade bakade potatis gott :) Var hemma vid tolv tror jag det var la mig typ direkt var svin trött :) I lördes bar det in till stan på förmiddagen fick lite nya kläder , en lång stickad tröja skit mysig ett par leggings en söt klänning och det bästa av allt fick dem två första Twilight-bökerna , blev skitglad :) Efter stan körde vi till Linda&Togge i Vinslöv var trevligt längesen man var där ungarna blev glad över att se "Nanny´" . Var väl där lite mer en timme sen var det hem och käka , sen göra vid sig för hemfärd till pappa där det var mysigt och trevligt åt god mat och spelade kort :) Kom hem vid lite över elva så det blev inte så sent :) Kunde ej sova så var bara tvungen att läsa den älskade Twilightboken , sen somnade jag som en stock :) Idag skulle jag ha följt med gubben min och kolla på golf men var inte så road av det så umgiks med min älskade syster innan hon skulle åka hem igen , Älskar dig syster <3

Snart blir det att lägga sig i sängen och läsa lite sen sova :)

Imon blir det till Knislinge , hem till mitt hjärta Lina Kryhl, det gillas :) <3

Haa det jävligt :P

( Och vi LOVADE inget kom ihåg det , lär dig lyssna )

Love/HannaBanan


Kommentarer
Postat av: lina

pusss min älskling<3

2010-09-05 @ 23:57:36
Postat av: tina

jo de gjorde ni, ni lovade höra av er när ni pratat med lps mamma om hennes bil, men men ingen skada sked min bror han hjälper mig i dag, ända kruxet o ta sig te knislinge;) haha men de löser sig;)

2010-09-06 @ 07:33:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0