Nytt år och allt :)

Var ett tag sen jag skrev här nu igen jag måste bli bättre på det , det är fan mitt nyårslöfte hahahah :) Jaa nu är det nytt år och nyår var helt underbar förutom en sak men det vill jag ej ta här... Jaa nyårsafton tillbrinngade man i Vinslöv med underbara människor var fett skoj hahah efter kl tolv kom det fullt med folk dit där jag var sketaroliga människor hahah men Kevin och Fredrik var ändå bäst :) På lördagen kom lilla Lina till Vinslöv skoj hade vi hahaha :) <3 Jaa har ej hänt så mkt mer att man har packat idag ska vara i Vinslöv till Fredag då ska man him till Lina sen åker man till Vinslöv igen på Lördag hahaha , nu undrar ni säkert vrf jag ej ska vara himma men gubben åker och spelar bangolf det är svenska cupen någonstans hahah vet ej vart kommer him på Söndag eller Måndag igen och då ska jag skriva mer om vad som har hänt och sånt medans jag har vatt i Vinslöv och i Knislinge hihihi :)

Love / HannaBanan <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0